De media-explosie (6e druk)
Inloggen
|
Registreren
Menu
Online boek
Home
Introductie
DEEL 1 - Media en communicatie: een inleiding
1 Van spraak naar schrift: de eerste mediarevolutie
2 Geschreven teksten worden gedrukt en verspreid: de tweede mediarevolutie
3 Van telegraaf tot televisie: de derde mediarevolutie
4 De vierde mediarevolutie: de digitale revolutie
5 Media-organisaties
6 Massa en publiek
7 De mediaboodschap
8 Media: functies en kenmerken
9 Mediastrategie & content-strategie
DEEL 2 - Denken over media: theorie en onderzoek
10 Honderd jaar communicatieonderzoek
11 Almachtige media (fase 1)
12 Opinieleiders als schakel tussen media en publiek (fase 2)
13 De ontvangers komen in beeld (fase 3)
14 Media sturen kennisverwerking: agenda-setting en kenniskloof (fase 4)
15 Media sturen gedrag: cultivatie, zwijgspiraal en filterbubbel (fase 4)
16 Media sturen betekenis: verhalen, vertogen en frames (fase 4)
17 De macht van de media onder de loep: kritische benaderingen (fase 4)
18 Theorievorming over de media-explosie: interactie en participatie (fase 5)
DEEL 3 - Zicht op de toekomst: trends en issues
19 Monitoring van trends
20 Van trends naar issues
21 Vooruitzichten
Links naar YouTube-kanalen
Begrippenlijst
Docenten
Links naar YouTube-kanalen
Links naar YouTube-kanalen
Adformatie
Digital World
Emerce
Social Embassy
Social Media Influence
Social Media Today
Tip: deze website werkt wel op systemen met een smal scherm zoals een smartphone, maar je kunt hem beter gebruiken op een computer of tablet.
Hint: this website does work on a smartphone screen, but we recommend that you use a computer or tablet.